1. Informacje ogólne
Poniższy regulamin dotyczy wszystkich zamówień części zamiennych złożonych w firmie Mandam, za pomocą naszej strony internetowej (formularz zamawiania części) oraz emaila wysłanego na adres poczty elektronicznej czesci@mandam.com.pl.
Składając zamówienie na jeden z powyższych sposobów, zapoznaj się z regulaminem zamawiania części Mandam.
Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu zamawiania części zmiennych.
Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z akceptacją polityki prywatności (link do polityki dostępny jest na końcu regulaminu).
2. Wyszukiwanie części
Zbiór katalogów części zamiennych znajduje się na stronie www.mandam.com.pl w zakładce „części”
Wszystkie części zamienne przez nas sprzedawane są oryginalnymi częściami używanymi na pierwszym montażu w maszynach Mandam.
Oferujemy tylko części zamienne do maszyn Mandam.
Zastosowanie części Mandam w innych urządzeniach może skutkować ich niewłaściwą pracą i uszkodzeniami.
W przypadku braku poszukiwanego elementu w katalogach części zamiennych na naszej stronie www, prosimy o kontakt z działem części.
Należy zwrócić uwagę na występowanie kilku katalogów części zamiennych dla niektórych typów maszyn. Katalogi dotyczą różnych roczników modelowych, określonych w nazwie katalogu (np. GAL 201-2014 r; SPEC-HD 2015-IX 2017).
Wszystkie ceny części zamiennych na stronie www są cenami netto w złotych polskich (PLN).
Ceny części nie zawierają kosztów pobrania, opakowania i dostawy
3. Składanie zamówień
Zamówienia należy składać za pośrednictwem naszej strony internetowej www.czesci.mandam.com.pl (w zakładce „ZAMAWIANIE”) lub wysyłając wiadomość email na adres działu części firmy Mandam: czesci@mandam.com.pl.
Formularz należy wypełnić zgodnie ze znajdującymi się w nim wskazówkami.
Zamówienia z niekompletnymi danymi nie będą realizowane do momentu uzupełnienia braków.
4. Zamówienie powinno zawierać następujące dane
Imię i nazwisko zamawiającego, ewentualnie nazwa firmy.
Dane niezbędne do wystawienia faktury.
NIP.
Adres podmiotu fakturowanego.
Dane teleadresowe do wysyłki (jeśli inne niż dane fakturowanego podmiotu).
Numer telefonu kontaktowego.
Numery-indeksy zamawianych części, zgodnie z załączonymi na naszej stronie www katalogami części zamiennych (np. 05-02-0127).
Ilości zamawianych części dla każdego z indeksów (np. 05-02-0127 = 24 szt.).
5. Realizacja zamówień
Do realizacji przyjmowane są zamówienia zawierające wszystkie niezbędne dane (patrz punkt 4).
Części będące na magazynie wysyłamy w przeciągu 2 dni roboczych, liczonych od dnia wpłynięcia zamówienia.
W przypadku braków formalnych w zamówieniu, bądź/i opóźnień w wysyłce, kontaktujemy się z klientem.
6. Wysyłka zamówień
Części wysyłamy paczkami o nieprzekraczalnej masie 30 kg (możliwa wysyłka jednego zamówienia w kilku paczkach).
Większe zamówienia wysyłamy jako przesyłki paletowe.
Dostawę ponad gabarytów uzgadniamy i wyceniamy indywidualnie (np. wał rurowy 3,0 m).
Istnieje możliwość odbioru części wprost z magazynu Mandam, po uprzednim dokonaniu zapłaty przelewem i uzgodnieniu terminu odbioru z pracownikiem działu części zamiennych Mandam.
Istnieje możliwość zakupu części i ich odbioru własną spedycją. W tym przypadku do faktury nie doliczamy kosztów transportu, a jedynie koszt opakowania. Taka forma sprzedaży łączy się z płatnością przelewem. Paczka zostanie wydana po wpływie należności na konto Mandam.
7. Płatności
Płatność za części pobierana jest przy dostawie do klienta (COD – pobranie).
Do kosztu części, doliczany jest koszt dostawy (paczki).
Koszt opakowań specjalnych (euro-palety; skrzynie, stelaże, itp.) jest doliczany do faktury sprzedaży.
Istnieje możliwość płatności przelewowej.
Nie akceptujemy elektronicznych potwierdzeń przelewów. Paczka zostanie wysłana po wpływie należności na konto Mandam.
Dla podmiotów związanych umowami handlowymi z firmą Mandam (dilerzy), warunki zakupu określane są w tych umowach.
Nie przyjmujemy płatności gotówkowych.
8. Reklamacje i zwroty
Uszkodzonych paczek nie należy odbierać bez komisyjnego sprawdzenia kompletności ich zawartości w obecności kuriera.
Do każdej przesyłki płatnej za pobraniem dołączamy fakturę.
Przed uiszczeniem zapłaty, należy sprawdzić zgodność danych i kwoty z fakturą.
Wszelkie zastrzeżenia co do zawartości i poprawności dostawy należy zwrócić w formie pisemnej (email na adres: czesci@mandam.com.pl ) w terminie do 5 dni roboczych.
Zgłoszenie powinno zawierać opis przedmiotu reklamacji.
W przypadkach istotnych, klient może być poproszony o dosłanie dokumentacji zdjęciowej.
9. Inne informacje
Mandam nie ponosi odpowiedzialności za błędy klienta w zamówieniach.
Czas dostawy jest określany szacunkowo i nie jest zależny od firmy Mandam, a od spedytora.
Nie przyjmujemy zamówień w formie telefonicznej.
W razie pytań jesteśmy do dyspozycji pod numerami telefonów i adresem e-mail.
Posiadacze kuponów rabatowych powinni zgłosić fakt posiadania kuponu (wraz z określeniem jego koloru i wartości upustu) podczas składania zamówienia (wystarczy dopisać do zamówienia np.: kupon niebieski = 7% rabatu).
Tylko katalogi umieszczone na stronie internetowej Mandam, zawierają aktualne ceny i numery części zamiennych.
Nie sprzedajemy i części poza teren RP. Poza krajem, obsługę serwisową i posprzedażną prowadzą nasi koncesjonowani dystrybutorzy.
10. Przykładowe zamówienie
Gospodarstwo Rolne Jan Włoczek
Glińsko 999,
54-312 Kleszcze
NIP: 123-456-78-90
Telefon: 565-565-565
Zamówienie: 05-02-0127 = 5 szt.; 07-02-0033 = 23 szt.; 07-17-0117 = 2 szt.
11. Polityka prywatności
Szczegółowe informacje na temat polityki prywatności można znaleźć
pod adresem